O společnosti

A-net byl založen v roce 2003. Od tohoto roku nabízíme špičkové analytiky, programátory, zkušené projektové vedení a webdesignéry, kteří společně vytvářejí dokonale fungující tým. Našim cílem je především individuální přístup ke každému klientovi, protože chápeme, že každý zákazník je osobnost.

Náš tým tvoří specialisté s bohatými zkušenostmi z oblasti analýzy, návrhu, vývoje a implementace internetových a intranetových aplikací zaměřených na e-commerce. Velký důraz od začátku klademe na kvalitní projektové řízení a technickou podporu již dodaných řešení.

V roce 2014 jsme poprvé představili nový základ našich systém a-net guru, který v sobě postupně bude v prostředí vyspělého webového desktopu združovat naše základní eCommerce aplikace, jako jsou webové stránky (CMS) a internetový obchod. Všechny systémy budou napojeny na hlavní platební brány, obsahovat můstky na ERP a marketingové nástroje.

 

Postup řešení projektů

img

Konzultace

Naši analytici poskytují komplexní služby v oblasti systémové, procesní a business analýzy. Chápeme, že analýza je jedna z nejdůležitějších častí IT procesů, proto na tvorbu analýzy využíváme nejmodernější postupy a nástroje.

Analýza

Náš tým konzultantů se specializuje na širokou škálu oblastí od telco, bankovnictví až po systémovou integraci a obchodní procesy.

img
img

Projektový management

Projektový tým společnosti a-net group, a.s. je založený na vysoce kvalifikovaných managerech, kteří pocházejí nebo mají zkušenosti s prostředím a businessem našeho zákazníka. Metodika řízení našich projektů se přizpůsobuje požadavkům našeho klienta.

Vývoj

Vývoj zajišťují zkušení a certifikovaní specialisté převážně v technologiích PHP, MySQL a frameworku Nette. Náš vývojový tým se snaží použít nejmodernější technologie všude tam, kde je jejich nasazení žádoucí.

img
img

Testování

Náš QA team používá moderní metodiky testování včetně automatických testů a sledovacích nástrojů během celé doby vývoje aplikace. Díky našim postupům jsme často schopni odhalit problém ještě před tím, než se dostane k našemu zákazníkovi.

Technická podpora

Naše řešení jsou standardně podporovány v rámci služby „Next Business Day Support", u kritických aplikací poskytujeme podporu non-stop. Díky vlastnímu datovému centru jsme schopni velmi flexibilně vykrývat i případné hardwarové defekty.

img
 
Nahoru